Szkolenia dla handlowców

Aktywna sprzedaż w codziennej praktyce dla nie sprzedawców
Analiza transakcyjna w komunikacji i zarządzaniu
Biznes i finanse w MS Excel
Controlling finansowy
CRM dla handlowca
CRM dla kadry zarządzającej
E-mail marketing
Efektywna i skuteczna sprzedaż terminali płatniczych
Elevator pitch czyli kim jestem i co oferuję
Etykieta w biznesie
Finanse dla niefinansistów
Jak radzić sobie ze stresem
Komunikacja biznesowa w języku angielskim
Komunikacja i techniki wywierania wpływu
Komunikacja interpersonalna – progi i bariery
Kontrinwigilacja i kontrobserwacja w działaniach ochronnych VIP
Kreatywne rozwiązywanie problemów - metody i techniki przydatne w zagadnieniach biznesowych
Marketing i PR w Internecie
Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem ”wedrzeć” się w umysł klienta
Marketing w pigułce
Mediacja – jako pozasądowy sposób rozwiązywania sporu
Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe
Neuromarketing spotów TV oraz umiejętności handlowe
NLP w biznesie
Obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych
Obsługa oprogramowania
Obsługa terminala płatniczego POS
Ochrona danych osobowych w świetle nowelizacji ustawy
Ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
Optymalne i skuteczne metody pracy z arkuszem kalkulacyjnym
Perswazja - jak obronić się przed manipulacją
Podatek VAT – nowelizacja przepisów
Pokaż język konkurencji – profesjonalne warsztaty copywritingu
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 1
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 2
Praca przedstawiciela aptecznego cz. 3
Praca przedstawiciela medycznego cz. 1
Praca przedstawiciela medycznego cz. 2
Praca z trudnym interesantem
Praktyka zastosowań darmowego pakietu biurowego OpenOffice – szkolenie podstawowe
Prawne aspekty reklamacji - z uwzględnieniem zmian w prawie
Prawne aspekty zawierania umów w obrocie gospodarczym
Prezentacje, które sprzedają, prezenterzy którzy inspirują
Profesjonalna obsługa klienta
Prospecting :Sposoby pozyskiwania klientów
Prowadzenie i finansowanie działalności gospodarczej (rolnicza, hodowlana, rybacka itp.) z uwzględnieniem ochrony przyrody
Przedstawiciel handlowy - jak osiągnąć sukces w kontakcie z klientem?
Przestępstwa gospodarcze
Redagowanie pism w postępowaniu administracyjnym – warsztaty praktyczne
Rozpoczynanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Chinach z perspektywy polskiego biznesu
Senior to też klient
Skuteczna windykacja wierzytelności
Skuteczne negocjacje
Skuteczny handlowiec - Wykorzystanie komunikacji niewerbalnej podczas rozmowy handlowej
Skuteczny windykator
Sprzedaż na rynku B2B
Sprzedaż perswazyjna, czyli jak skutecznie przekonywać klienta - poziom podstawowy
Standard wizyty sprzedażowej przedstawiciela handlowego z uwzględnieniem specyfiki rynku aptecznego
Structogram® Training System
Szkolenie produktowe
Sztuka autoprezentacji dla handlowców
Sztuka efektywnej sprzedaży
Sztuka prezentacji i budowania profesjonalnego wizerunku
Tajniki skutecznego ofertowania - Pozyskaj klienta kompetencjami i dopasowaniem propozycji
Techniki emisji głosu
Tekst w sieci - szkolenie z zakresu pisania treści na użytek Internetu
Tele-windykacja- skuteczne odzyskiwanie należności za pomocą telefonu
Trening kreatywności
Trening umiejętności z wykorzystaniem technik sprzedaży w praktyce
Umiejętności handlowe
Web marketing – profesjonalne warsztaty SEO Copywriting
Wejść na złotą ścieżkę - czyli warsztat dramowy rozwijający asertywność
Wywieranie wpływu w negocjacjach handlowych
Zaawansowane praktyczne zastosowania tabel przestawnych w kompleksowej analizie danych
Zarządzanie czasem zawodowym i prywatnym
Zarządzanie inteligencją emocjonalną
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych
Zarządzanie procesami informowania i komunikowania w jednostce sektora publicznego
Zarządzanie produkcją – Action Pack
Zarządzanie reklamą
Żyj w zgodzie z sobą i innymi - warsztat asertywności

Szkolenia dla handlowców

Kreatywne szkolenia dla handlowców

Handlowcy w swojej codziennej pracy mają kontakt z wieloma osobami o różnych charakterach i potrzebach. Warto nieustannie działać nad stymulowaniem zespołu sprzedażowego - odpowiednio dobrane szkolenia dla handlowców pozwolą rozbudzić ich kreatywność i umiejętność radzenia sobie np. z trudnymi klientami. Sztuka negocjacji to kolejna dziedzina, nad którą nieustannie warto pracować. Z naszych szkoleń korzystają zarówno handlowcy mniejszych firm i jak korporacji o globalnym zasięgu.

Wprowadź CRM do swojej firmy

Systemy CRM to nowoczesne i funkcjonalne narzędzia, które pozwolą zachować transparentność danych o klientach. To wsparcie nie tylko dla działu handlowego, ale także całego biura obsługi klienta czy księgowości. Sumienne wprowadzanie danych umożliwi szybkie i proste generowanie raportów z prowadzonych projektów. Możliwość CRM są naprawdę spore i co istotne - wiele z nich można spersonalizować pod indywidualne potrzeby przedsiębiorstwa. Uporządkowanie cennych danych i informacji o klientach usprawni przepływ informacji oraz pracę poszczególnych działów.

Zainwestuj w odpowiednie szkolenie - handlowiec powinien podnosić nieustannie kwalifikacje

Niestający kontakt z ludźmi to codzienność w sprzedaży. Warto zatroszczyć się o to, aby zespół sprzedażowy miał okazję cyklicznie uczestniczyć w szkoleniach, które będą pomocne w zdobywaniu nowych umiejętności. Techniki wywierania wpływu, sztuka autoprezentacji, sposoby pozyskiwania klientów - to przykładowe pomysły na szkolenie. Handlowiec powinien mieć możliwość wyboru interesującej go tematyki, dzięki czemu będzie mógł dokształcać się dokładnie z takiego obszaru, który jest dla niego istotny. Pozostawienie takiej przestrzeni i swobody pozwala rozwijać indywidualne talenty, co w dalszej perspektywie będzie miało szansę przełożyć się na konkretne efekty.

Szkolenia w ADEPT prowadzą eksperci i praktycy

Jeżeli jesteś na etapie wyboru szkolenia dla zespołu handlowców - warto zapoznać się z oferowaną przez nas listą zagadnień. Zajęcia są prowadzone w oparciu o indywidualne potrzeby uczestników - zawsze staramy się szukać podobieństw między branżą uczestników a omawianymi przykładami. Intensywne warsztaty, komunikacja oparta na dialogu i natychmiastowym testowaniu zdobytej wiedzy - to wszystko sprawia, że nasi uczestnicy często wracają do nas na kolejne szkolenia z innej tematyki. Prowadzone przez nas warsztaty dla sprzedawców cieszą się uznaniem i popularnością, co w konsekwencji przekłada się wydzielanie konkretnych zagadnień na osobne szkolenia.

KONTAKT